فرمانده مرزبانی کشور گفت: با نصب دوربین روی البسه مرزبانان قرار است از نقطه صفر مرزی تا مرکزیت کشور مورد پایش تصویری قرار گیرد.

سردار احمدعلی گودرزی عصر امروز در بازدید از نوار مرزی شهرستان آستارا گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، امسال گردشگران زیادی به استان گیلان سفر خواهند کرد، به‌همین دلیل نیرو‌های امدادی خود را در نوار ساحلی و مرزی استان به‌ویژه شهرستان آستارا تقویت کرده‌ایم.

طبق گفته وی در اواخر سال گذشته تعداد زیادی خودرو‌های تاکتیکی و شناور‌های عملیاتی به دریابانی استان‌های مرزی ازجمله گیلان و اردبیل الحاق‌شده است.

وی افزود: امسال دریابانی را ملزم کرده‌ایم تا تعامل با جمهوری آذربایجان را در دستور کار خود قرار دهد.

همچنین ارتباط و هماهنگی در حوزه معاهدات مرزی، تسهیل در تردد خودرو‌ها و استفاده مرزنشینان از رودخانه آستاراچای ازجمله دستاورد‌های جلسات برگزارشده می‌باشد.

گودرزی با اشاره به کشف ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در سال گذشته توسط نیرو‌های مرزبانی در سطح استان گیلان گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با استقرار در نوار مرزی کشور در تلاش هستند تا مرزنشینان در امنیت کامل زندگی کرده و خطری آن‌ها را تهدید نکند.

وی می‌گوید: پایش تصویری، انسداد و تقویت مرز را در اولویت کار مرزبانی قرار دادیم و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته با نصب دوربین روی البسه مرزبانان قرار است از نقطه صفر مرزی تا مرکزیت کشور مورد پایش تصویری قرار گیرد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در حوزه حفظ بیت‌المال ازجمله رهاسازی سواحل در سطح استان گیلان اقدامات خوبی صورت گرفت، افزود: دریابانی استان‌های ساحلی موظف است با هرگونه برداشت غیرمجاز شن و ماسه از نوار ساحلی کشور برخورد کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.