معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از کشف و ضبط سه کیلو گوشت بدون هویت در گشت مشترک از تاسیسات گردشگری بین‌راهی شهر اراک خبر داد.

سید حسن حسینی دربلره این موضوع توضیحاتی به شرح زیر داد:

از ابتدای طرح تشدید نظارت،   بیش از  ۱۷۰ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری استان توسط تیم بازرسی و گشت مشترک قرار گرفت.

️روز گذشته در بازدید مشترک واحد‌های پذیرایی بین‌راهی و مجتمع‌های پذیرایی شهر اراک و محور سلفچگان بازدید و میزان سه کیلو گوشت بدون هویت کشف و ضبط و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

در این بازدید‌ها دریافت سه دوز واکسن کلیه پرسنل خدماتی، و رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی،   ارائه خدمات با نرخ مصوب کنترل می‌شود.

در این بازدید روز گذشته  یک واحد پذیرایی در شهرستان اراک به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکر  و یک واحد پذیرایی بین راهی اخطار دریافت کرد.

در این بازدید‌ها وضعیت بهداشت و امکانات سالن‌های غذاخوری، مساجد، نمازخانه‌ها، پمپ بنزین‌ها، سرویس‌های بهداشتی و سایر اماکن اقامتی و پذیرایی بین راهی در محور‌های منتهی به استان با هدف بهبود خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مسافرین و گردشگران از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ میتوانند با مشاهده خدمات نامطلوب در سطح استان شکایت خود مطرح و ظرف کمترین مدت نتیجه را دریافت و ناظرین واحد نظارت بر تاسیسات گردشگری پس از بررسی پاسخگو خواهند بود.

برچسب ها: گوشت فاسد ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.