نرم افزار گردشگری ترابیس با هدف کوتاه و تسهیل کردن فرآیند خرید تور‌های مسافرتی در اراک رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک -  در مراسمی در اراک از نرم افزار گردشگری ترابیس با هدف کوتاه و تسهیل کردن فرآیند خرید تور‌های مسافرتی رونمایی شد.

مصطفی مرزبان مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در این زمینه به شرح زیر توضیح داد.

پلتفرم ترابیس نرم‌افزاری برای کوتاه و تسهیل کردن فرآیند خرید تور‌های مسافرتی است و در این پلتفرم یک مسافر در اجرای تور به صورت آنلاین تمامی اطلاعات از جمله قیمت‌های مختلف و خدمات تور در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

با توجه به هدف پایداری صنعت گردشگری کشور و ایجاد بستری تخصصی برای یکپارچگی فروش محصولات آژانس‌های مسافرتی در بستر این نرم افزار، خرید تور‌ها به صورت آنلاین و ارائه پکیج کاملی از قیمتها، جذب اینفلونسر‌ها و فرآیند ثبت‌نام تور‌های سفر از طریق این نرم‌افزار از طریق گوگل از محاسن دیگر این پلتفرم است.

این پلتفرم، در دشوارترین سال صنعت گردشگری مرزبان شروع به کار کرد و به نظر می‌رسد تغییر رفتار جامعه از خرید حضوری به آنلاین، در این محصول و فروش در این بستر در دوران کرونا، می‌تواند تاثیر مثبت و رو به رشدی داشته باشد.

پیشی گرفتن نرخ رشد صنعت گردشگری از شاخص‌های رشد اقتصاد جهانی در دهه گذشته و همچنین تغییر در سبک زندگی مردم دنیا به‌سوی «بازگشت به شرایط عادی»، به خوبی مبین آینده این بازار رو به رشد است.»

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در پایان گفت: آنچه مسلم است صنعت گردشگری کشور همچون سراسر دنیا با شتاب واکسیناسیون و گذار از دوران همه‌گیری، خود را برای تمایل فزاینده مردم به سفر و رشد انفجاری آماده می‌کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.