رشد ۴۳ درصدی ترافیک در جاده‌های خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از رشد ۴۳ درصدی ترافیک جاده‌های استان طی سه روز اول طرح راهداری نوروزی خبرداد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: از ۲۵ تا پایان روز ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۰ با آغاز طرح نوروزی متوسط تردد ثبت شده در ۸۰ دستگاه تردد شمار استان ۴۳ درصد افزایش داشته است.

 جلال زاده از جابجایی ۱۵ هزار و ۲۶۳ مسافر در قالب ۱۳۶۱ سفر توسط ۶۳۹ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی طی پنج روز اول طرح نوروزی در استان خبر داد.

او گفت: میزان تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در استان طی این مدت جمعاً ۷۷۱ هزار و ۸۴۰ دستگاه خودرو تردد داشته که از این تعداد سهم خودرو‌های سنگین ۱۳۸ هزار و ۵۵۸ دستگاه و به طور میانگین ۱۸ درصد و تعداد ۶۳۳ هزار و ۲۸۲ دستگاه سواری معادل ۸۲ درصد از کل تردد در محور‌های استان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت: در طرح سفر‌های نوروزی ناوگان حمل و نقل مسافری استان برای خدمت‌رسانی به مسافران آماده است و ۱۴۰۳ راننده در این ناوگان فعالیت می‌کنند.

جلال زاده گفت: با توجه به افزایش تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی استان، گشت‌های نظارت راهداری و ترابری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در این برهه در کنار ستاد پیشگیری از کرونا برای حفظ سلامت هموطنان به فعالیت مشغول هستند.

برچسب ها: ترافیک ، حمل و نقل ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار