با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نیکشهر جوانی ۳۷ ساله در کمتر از ۸ ساعت از چنگال آدم ربایان رها شد.

سردار احمد طاهری گفت: ساعت ۱۷:۳۰ روز بیست و ششم اسفند ماه در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از خیابان های"نیکشهر" بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی این شهرستان وارد عمل شدند.

او گفت:در بررسی مأموران مشخص شد جوانی ۳۷ ساله داخل یکی از تعیمر گاه‌های محل مشغول کار بوده که حدود ۱۵ نفر سرنشینان ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سمند با تهدید سلاح سرد او را به زور سوار بر یکی از خودرو‌های خود کرده و به سرعت از محل متواری شده اند.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی اظهارات شاهدان عینی حاضر در محل و با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی عاملان آدم ربایی را که به دلیل اختلافات قلبی دست به این اقدام زده بودند شناسایی و اقدامات خود را برای دستگیری آن‌ها آغاز کردند.

او گفت: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان فرد ربوده شده، کارآگاهان زبده پلیس آگاهی عملیات گسترده‌ای را آغاز و در کمتر از ۸ ساعت محل نگهداری فرد ربوده شده را در یکی از مناطق شهرستان"قصرقند" شناسایی کردند.

سردار طاهری گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده با محاصره محل در اقدامی ضربتی وارد عمل شده و فرد ربوده شده که با دست و پای بسته در یک منزل نگهداری می‌شد را صحیح و سالم آزاد کردند، و گفت: تحقیقات پلیس برای دستگیری متهمان متواری این پرونده آدم ربایی ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار