استاندار کرمان با بیان این مطلب که اطلس سرمایه‌گذاری استان کرمان در حال تدوین است، گفت: در سال آینده جایگاه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان ارتقا پیدا کند.

علی زینی وند عصر امروز ۲۸ اسفندماه در حاشیه بازدید از خزانه معین استان کرمان گفت: برای رونق و تسهیل فضای کسب کار باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.

استاندار کرمان درباره حوزه درآمد‌های استان نیز می‌گوید: کرمان یک استان معدنی است و باتوجه به افزایش قیمت فرآورده‌های معدنی لذا درآمد استان به نحو محسوسی افزایش داده است.

او گفت: تلاش می‌کنیم بخشی از این درآمد‌ها به استان برگردد و مقداری این امر محقق شده، اما امیدواریم سال آینده بیشتر بتوانیم از این درآمد‌های معدنی وارد استان کنیم.

صادق سلطانی نژاد مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان در حاشیه بازدید استاندار کرمان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان این مطلب که حدود ۵ هزار میلیارد تومان مازاد درآمد استان است، گفت: در اعتبارات عمرانی حدود ۴۶۰ میلیارد تومان نقدی پرداخت شده است.

به گفته او از این مقدار، هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آن اسناد خزانه است و حدود ۹۸۰ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای داشته ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.