تیم فوتبال آلومینیوم اراک با یک پله صعود در جایگاه دهم جدول قرار گرفت.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از شکستن طلسم پیروزی با یک پله صعود در جایگاه دهم جدول قرار گرفت و با صعود به تعطیلات نوروز رفت.

آلومینیوم که با برد در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشور همچنان درجایگاه قبلی یازدهم قرار داشت، با برد ذوب آهن اصفهان و تساوی تیم‌های هوادار و نساجی مقابل حریفان به رده دهم جدول صعود کرد.

نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی اکنون با ۶ برد ۱۱ مساوی و ۶ باخت ۲۹ امتیازی است و بهد از ذوب اهن در خانه دهم جدول ۱۶ تیمی لیگ قرار دارد.

آلومینیوم که۱۳ هفته بود یا باخت یا تساوی داشت در مقابل تراکتورسازی تبریز با تک گل علی آل‌کثیر در دقیقه ۸۰ پس از مدت‌ها طعم پیروزی را تجربه کرد.

۱۳ هفته ناکامی و نتایج ضعیف تیم فوتبال آلومینوم اراک در لیگ برتر موجب شد تا رسول خطیبی سرمربی این تیم بعد از آخرین شکست مقابل ذوب آهن برکنار شود تا آلومینیوم سازی در ۸ دیدار باقی مانده با مربی جدید در مستطیل سبز فوتبال ظاهر شود.

بعد از باخت سنگین ۴ بر صفر تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل ذوب آهن اصفهان در روز جمعه بیستم اسفندماه، روز شنبه ۲۱ اسفند هیات مدیره این باشگاه پس از ساعت‌ها جلسه وگفت و گو با خطیبی از این برکناری خبر دادند و از این کار با عنوان جدایی توافقی نام بردند.

پس از جدایی رسول خطیبی از تیم فوتبال آلومینیوم اراک سید مهدی رحمتی دروازه‌بان سابق استقلال که سابقه هدایت شهرخودرو در لیگ برتر را نیز در کارنامه خود دارد به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.