استاندار کرمان در حاشیه بازدید از پست نوروزی خدمات بشردوستانه واقع در گلزار شهدای کرمان گفت: پویش ملی بهرفت در کاهش تصادفات نوروزی موثر است.


علی زینی‌وند عصر امروز ۲۷ اسفند ماه با همراهی رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان و زهرا موسی پور عضو هیات مدیره این جمعیت از پست نوروزی خدمات بشردوستانه گلزار شهدای کرمان بازدید کرد.

در حاشیه بازدید از پست فضای دوستدار کودک و اقدامات اعضای جوانان در رفاه حال مسافران گفت: پویش ملی بهرفت و هشدار‌های مهم و آگاهانه میثاق نامه در کاهش تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز بسیار تاثیرگذار است.

زینی‌وند گفت: امیدوارم خانواده‌ها و مسافران با تعهد به این میثاق نامه و رعایت نکات راهنمایی و رانندگی، تعطیلات را به دور از حادثه پشت سر بگذارند.

او همچنین  در ارتباط بی‌سیم با مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر و پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان به نیرو‌های هلال احمر خداقوت گفت و سالی پرنشاط و به دور از حادثه را آرزو کرد.

استاندار کرمان با تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) و سال جدید به امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر، از زحمات آن‌ها برای ایجاد محیط آرام برای مسافران و حضور به موقع در حوادث و امدادرسانی‌ها قدردانی کرد.

به گفته زینی وند، جمعیت هلال احمر استان کرمان به واسطه دانش، آموزش و تجهیزات از آمادگی بالایی برخوردار هستند و نشاط و آمادگی در این جمعیت نمود دارد.

او می‌گوید: حضور به موقع نیرو‌های هلال‌احمر در حوادث و بحران‌های طی سال، این آمادگی را ثابت کرده است.

رضا فلاح فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این آئین گفت: پایگاه امداد و نجات کوهستان صاحب الزمان (عج) کرمان از پنج سال گذاشته مستقر شده و ساختمان جدید آن با هزینه کرد چهار و نیم میلیارد تومان در حال احداث است.

به گفته فلاح، طی سال گذشته ۷۹ حادثه کوهستان و ۹ عملیات امداد و نجات هوایی توسط امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر استان کرمان پوشش و تیم‌هایی نیز به استان‌های همجوار جهت کمک اعزام شده اند.

فلاح گفت: در مجموع ۲۶ نیروی نجاتگر کوهستان در جمعیت هلال احمر استان کرمان فعالیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار