استاندار کرمان در نشست فرمانداران سرپرست ۵ فرمانداری را منصوب کرد.

استاندار کرمان در نشست پایان سال فرمانداران گفت: با پایان سال نیاز بود یک هماهنگی با فرمانداران و بخشداران داشته باشیم.

علی زینی وند با صدور احکامی آقایان سیدحسام حسینی را به عنوان سرپرست فرمانداری فاریاب، محمد فلاح کهن سرپرست فرمانداری شهرستان قلعه گنج، سید رضا حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان زرند، حسین آقاملایی سرپرست فرمانداری شهرستان رابر و حمزه وفائی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بردسیر منصوب کرد.

استاندارکرمان از آقایان نیک نفس، شهسوارپور، صادق زاده، امیرحیدری و میرصادقی فرمانداران سابق شهرستانهای یادشده تقدیر کرد.

او گفت: بخشداران و دهیاران هم به صورت ویدئو کنفرانس در خدمتشان بودیم یک جمع‌بندی از مسائل کردیم و تاکیدات برسر فصل برنامه‌ها مانند مسکن، اشتغال، کرونا، تنظیم بازار به مسائل امنیت و از همه مهمتر سفر‌های نوروزی انجام شد.

زینی وند می‌گوید:تدابیری که رئیس‌جمهور به ما در همایش استانداران ابلاغ کرده بود را عنوان کردیم که بیشتر در مسئله کرونا و دهیاران بود زیرا مقصد مسافران در ایام نوروز روستاها خواهد بود.

او گفت: برای زائران مرقد مطهر سردار سلیمانی نیز هماهنگی ها انجام شده است.

او گفت:از طرف دیگر رئیس جمهور گفت  تا بیست و پنجم اسفند کسانی که قرار است تغییر کنند تعیین تکلیف شوند و البته فرآیند انتصاب فرمانداران فرآیند خیلی سختی است و باید خیلی دقت کرد.

زینی وند می گوید:بنابراین ما امروز تعدادی از فرمانداران جدید را معرفی کردیم و الان بیشتر از نیمی از فرمانداران مان تغییر کرده برخی فرمانداران هم فعلاً کار می‌کند واحتمال دارد بعد از تعطیلات عید فقط یک فرماندار دیگر تغییر کند.

استاندار کرمان گفت: بقیه فرمانداران نیز مسائل را مدیریت کنند تا بقیه انتصابات و تغییرات در سال ۱۴۰۱ انجام شود.

او گفت: ما جزو استان‌های هستیم که به لحاظ انتصابات از دیگر استانها جلوتر هستیم و بیشتر دستگاه‌ها مثل راهداری، آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، امور مالیاتی، ارتباطات تغییر کرده است و خیلی از مدیران در حال تغییرهستند.

به گفته زینی وند مدیران با رویکرد دولت جدید در حال تغییر هستند و امیدواریم که تغییر چهره مدیریتی استان هم بتواند تحرکی در استان ایجاد کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار