محکومیت جنایت رژیم آل‌سعود پیرامون قتل‌عام شیعیان و موشک باران مواضع موساد در اربیل از مهمترین موضوعاتی است که ائمه جمعه شهرستانهای خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به آن پرداختند.

محکومیت جنایت رژیم آل‌سعود پیرامون قتل‌عام شیعیان، موشک باران مواضع موساد در اربیل و قدردانی از اقدامات سپاه و لزوم تبیین و تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب از مهمترین موضوعاتی است که ائمه جمعه شهرستانهای خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به آن پرداختند.

خطبه های نماز جمعه در تربت حیدریه

امام جمعه تربت‌حیدریه در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان گفت: هفته گذشته شاهد جنایت هولناک رژیم آل سعود بودیم که ۸۱ نفر از مردم بیگناه را به دلیل واهی قتل عام کرد و این یک جنایت جنگی به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی گفت: از همه مجامع بین‌المللی مطالبه داریم که جلوی جنایات این رژیم بی‌هویت و بیگانه با اسلام را بگیرند. 

او گفت: با قدردانی از سربازان اسلام برای مقابله با توطئه‌های این رژیم غاصب، به تعبیر مقام معظم رهبری اگر رژیم صهیونیستی غلطی کند، نابود خواهد شد.

خطبه های نماز جمعه سبزوار

امام جمعه سبزوار نیز در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان گفت: ضربات پیاپی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه نظامی و سایبری پاسخی کوبنده به شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه گفت: هدف قرار گرفتن مرکز راهبردی توطئه و لانه شرارت صهیونیست‌ها در اربیل عراق از سوی سپاه پاسداران پاسخی به شرارت‌های این رژیم غاصب بود.

او گفت: شهادت ۸۱ انسان مظلوم به دست سفاکان این رژیم قلوب شیعیان را آزرده خاطر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مقیسه گفت: در شرایطی که اعدام‌های جمعی در حقوق بین‌الملل جنایت علیه بشریت است،رژیم آل سعود با حمایت‌های آمریکا و سکوت قدرتهای جهانی در قبال پرداخت دلارهای سعودی، دست به این جنایات می زند. 

خطبه های نماز جمعه گناباد

امام جمعه گناباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: تبیین و تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند اهتمام همه آحاد جامعه و مسئولان و دولتمردان است.

حجت الاسلام حسن صادقی گفت: در شرایطی که دشمنان به شیوه های مختلف تلاش می کنند با وارونه جلوه دادن خدمات نظام جمهوری اسلامی در زمینه های گوناگون مردم را ناامید کنند، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین و مورد تاکید مقام معظم رهبری باید محور همه بخشها قرار گیرد تا با بیان حقایق و خدمات این نظام مردم را امیدوار سازیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.