اولین قرارگاه جهاد تبیین دانشگاه‌ها و حوزه‌های شهرستان های شمال شرق خراسان رضوی همزمان با ولادت امام زمان(عج) در موسسه آموزش عالی وحدت تربت جام افتتاح شد.

حجت الاسلام مهدوی نسب  گفت: اگر ما در جهاد دیر عمل کنیم دشمن آنچه مد نظر خود است به صورت خلاف واقع تعبیین خواهد کرد .

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خراسان رضوی گفت: نقش دانشگاه ها و حوزه ها در این جهاد نقش رهبری را دارد و باید در حوزه پژوهشی، آموزشی و فرهنگی وارد عمل شوند .

او گفت: جنگ شناختی یکی از این مولفه‌ها ست که دشمن تمام توان خودش را با زیرکی و کار کارشناسی گذاشته است تا در حوزه جوان ها و نوجوان ها شناخت آنان را نسبت به انقلاب تغییر دهد، هنوز بسیاری از حقایق هستند که تبیین نشده است و یا به خوبی این کار انجام نشده است که در مقابل حرکت گمراه کننده و تحریف کننده دشمن وجود دارد.

مهدوی نسب گفت : در تهاجم فرهنگی دشمن دو مولفه دیگر غفلت و غارت است که اگر دشمن از غفلت ما استفاده کند بعد سرمایه ما دچار غارت می شود .

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خراسان رضوی گفت: جهاد تبیین مکمل گام دوم انقلاب است و بقای جهاد تبیین در خواندن تاریخ است، در تربت جام مهم‌ترین شاخص تبیین وحدت و انسجام بین برادران تشیع و تسنن است که یکی از راه‌های نفوذ دشمن اختلاف مذهبی است .

در این مراسم مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت نیز گفت: باید به کلام و ندای رهبر انقلاب توجه کنیم و اگر پیشرفت و عزت و می‌خواهیم به آن عمل کنیم.

جمشیدی فرماندار تربت جام نیز با ابراز خوشحالی از افتتاح اولین قرارگاه جهاد دانشگاهی و حوزوی در شهرستان های شمال شرق خراسان رضوی در دانشگاه وحدت تربت جام گفت: آنچه امروز در تربت جام انجام می‌شود، انسجام و وحدت و همبستگی بیشتر از گذشته نخبگان و علمای تشیع و تسنن در لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب است و این پیغام های زیادی برای دشمنان می‌تواند داشته باشد.

او گفت: نکته بسیار مهم در جهاد تبیین برنامه ریزی، هدف‌گذاری، ارتباطات گسترده، سازماندهی از پیش تعیین شده و طراحی های جدید و خلاقیت و نوآوری است.

در انتهای این مراسم از محل قرارگاه جهاد تبیین تربت جام رونمایی گردید.

اولین قرارگاه جهاد تبیین در تربت جام افتتاح شد

اولین قرارگاه جهاد تبیین در تربت جام افتتاح شد

اولین قرارگاه جهاد تبیین در تربت جام افتتاح شد

اولین قرارگاه جهاد تبیین در تربت جام افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.