نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: استکبار جهانی، اسلام ناب را چالش اصلی در برابر خود می‌داند و به عنوان مزدور نقشه دشمن را اجرا می‌کند.

آیت الله سید احمد علم الهدی در تجمع اعتراضی حوزویان مشهد در خصوص اعدام جوانان شیعه در عربستان سعودی که در مدرسه علمیه نواب مشهد برگزار شد گفت: آنچه به عنوان ریشه موضوع جنایات اخیر مطرح است، فقط مسأله جنایت آل سعود نیست بلکه مسأله استمرار استکبار در جهانخواری و سلطه بر اسلام است.

او گفت: استکبار جهانی، اسلام ناب را چالش اصلی در برابر خود می‌داند و با وجود جریان انقلابی اسلام شیعی به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند حوزه جهانخواری خود در آن حرم مطهر یعنی مسجدالحرام را ادامه دهد و آل سعود به عنوان یک مزدور در خط اجرای نقشه دشمن همکاری می‌کند و اکنون به مرز نسل کشی شیعه در آن خطه رسیده است.

امام جمعه مشهد گفت: ما در مقابل این جنایات وظیفه داریم در برابر نقشه‌های مزدوران استکباری از خود عکس العمل نشان دهیم و فقط به اظهار برائت و بیزاری از این حرکت اکتفا نکنیم.

آیت الله علم الهدی گفت: در مقابل مزدوری که در مقام خدمت به استکبار جهانی دست به نسل کشی شیعه زده، نمی‌توان بی تفاوت بود.

امام جمعه مشهد گفت: افرادی که دست به قلم و فضای مجازی دارند در قالب تکلیف جهاد قطعی و جهاد تبیین، جنایتکاری‌ها و مزدوری آل سعود برای نسل کشی شیعیان را بیان کنند و حتما عکس العمل نشان دهند.

آیت الله علم الهدی گفت: هر کسی در عرصه تبلیغ، جهاد تبیین و عرصه دیپلماسی با این جبهه استکباری بجنگد در جبهه امام زمان (عج) وارد شده است.

عربستان سعودی روز شنبه این هفته (۲۱ اسفند) ۷۳ شهروند خود را به همراه هفت تبعه یمنی و یک سوری به اتهام «داشتن افکار نادرست، عقاید انحرافی، همکاری اطلاعاتی با داعش، القاعده و انصارالله یمن و اقدام علیه امنیت عمومی و ایجاد شورش و هرج و مرج» اعدام کرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.