مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از مشارکت ۱۸۲ دستگاه اتوبوس در طرح نوروزی کرمانشاه خبر داد.

فریبرز کرمی گفت : طی امسال برای ۴۵ هزار و ۵۸۸ دستگاه ناوگان حمل و نقل سنگین برگ معاینه فنی صادر شده و هفت هزار و ۱۹۸ دستگاه نیز به دلیل مشکلات فنی نتوانستند برگ معاینه فنی را دریافت کنند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با توجه به ارتباط سامانه معاینه فنی با سامانه صدور بارنامه و صورت وضعیت خودرو‌هایی که فاقد معاینه فنی باشند قادر به دریافت بارنامه برای حمل بار و صورت وضعیت جهت نقل و انتقال مسافر در محور‌های مواصلاتی نخواهند بود.

طرح نوروزی از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد، بازرسان راهداری در محور‌های مواصلاتی و گلوگاه‌های پرتردد با همکاری پلیس راه استان کرمانشاه نسبت به نظارت بر داشتن تجهیزات ایمنی خودرو، اسناد و مدارک راننده، ناوگان و همچنین سلامت فنی ناوگان حمل و نقل عمومی و حمل بار اقدام می‌کنند.

در این بازدید‌ها مواردی شامل کیفیت آج لاستیک، شیشه و آینه‌ها، چراغ‌ها، کمربند ایمنی، کپسول آتش نشانی، باک‌ها، درب‌ها و موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، کیلومتر شمار و تست نور صورت می‌گیرد.

در ایام نوروز ۱۸۲ دستگاه اتوبوس، ۸۱۶ دستگاه مینی بوس و ۹۲۸ دستگاه سواری کرایه بین شهری به مسافران نوروزی ارائه خدمت می‌کنند.

ارائه کارت واکسن کرونا برای تهیه بلیط الزامی است، برای دریافت بلیط کارت واکسن کرونا و یا برگه منفی تست کرونا الزامی است و کارت واکسن مسافرین توسط ناظرین این اداره کل مستقر در پایانه‌های مسافری بررسی می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.