معاون آموزش‌های مهارت دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: آموزش۶۲ مهارت و تکنیک مهم در سبک زندگی اسلامی در دستور کار ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در پنج سال آینده است.

سید علی الحسینی المدرسی گفت: مهارتی حرکت کردن مستلزم تغییر رویکرد استاد، استفاده از کارگاه‌ها و توجه به حیات طیبه است و توجه به حیات طیبه رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی یزد است.

به گفته المدرسی در طرح توسعه، چرخش نگاه دانشگاه از رشته دانشی به سمت رشته‌های مهارتی است.

معاون مدارس سما و آموزش‌های مهارت عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: دانشگاه در برنامه تحول خود، توجه به ظرفیت‌های جامعه را از رسالت‌های مهم خود می‌داند و تغییر از معاونت سما به معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه شکل گرفته است.

او گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یزد برای تنظیم رویکرد خود در دوره تحول، دانشکده‌های موضوعی را تصویب کرده است و در حال حاضر دانشگاه مهارتی و کارآفرینی هزار دانشجو در ۲۵ رشته مهارتی دارد.

المدرسی گفت: دانشگاه آزاد اثبات کرده است که عضو هیئت علمی با به کارگیری، رشد و تعالی بخشیدن دانشجویان از آن‌ها در جهت تبدیل ظرفیت‌های بومی به مسیر و روند تعالی بخش قشر جوان جامعه استفاده می‌کند.

او گفت: در حال حاضر ۲۰۰ رشته دانشی، ۲۶ گرایش دکتری، ۷۵ گرایش کارشناسی ارشد و ۸۵ گرایش لیسانس و کاردانی،۱۷۰ هیئت علمی و ۹۵۰۰ دانشجو دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.