فرمانده انتظامی البرز گفت: ۱۵ نفر از اعضای باند سازمان یافته سرقت خودرو که در چندین استان کشور اقدام به سرقت خودرو‌های مردم کرده بودند، دستگیر شدند.

سردار عباسعلی محمدیان گفت:  در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در مناطق مختلف استان و عدم کشف خودرو‌های سرقتی پس از چندین وقت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: در خلل تحقیقات، کارآگاهان ردپای یکی از سارقان و مالخران حرفه‌ای و سابقه دار کشور در یکی از سرقت‌ها را مشاهده و با شناسایی مخفیگاه او در یکی از استان‌های غربی کشور، با دریافت نیابت قضائی به آنجا اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی البرز گفت: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان متوجه شدند که این سارق با تشکیل یک باند سازمان یافته در چند نقطه از کشور ابتدا خودرو‌های شهروندان را به سرقت برده و در ادامه با انتقال آن‌ها به استان‌های غربی کشور از طریق سند نمره و اوراق کردن، خودرو‌های سرقتی را به فروش می‌رسانند.

  ۱۴ نفر از اعضای باند سارقان در چندین استان کشور شناسایی و در یک عملیات منسجم در چند نقطه از کشور به صورت همزمان همه آن‌ها دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شدند.

۲۲ دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه سارقان کشف شده است.

 این افراد با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی، قطعات و لوازم خودرو‌های سرقتی را از آن طریق به فروش می‌رساندند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.