مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در استان همزمان با ۲۳استان کشور از ۲۵ اسفندماه جاری خبر داد.

ایوب کرد  گفت: این طرح در راستای اهداف و برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص فرهنگ‌سازی، ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی از ۲۵اسفندماه تا ۱۵فروردین۱۴۰۱ بمدت ۲۰روز اجرا می‌شود.

او گفت: در قالب این طرح که در مجتمع خدمات رفاهی ۱۲ کیلومتری محور خاش_ زاهدان اجرا می‌شود، مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و هنری در چهارچوب یک پویش ملی به اجرا در می‌آید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت:  افزایش ایمنی خودرو‌های شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی در محور‌های اصلی و منتخب، ارتقای دانش عمومی جامعه در خصوص ایمنی و فرهنگ درست رانندگی ازمهمترین اهداف اجرای این طرح است.

اوگفت: به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای و ترغیب مسافران به توقف درمسیر، کمک به احیا نمایش‌های ایرانی به ویژه نمایش‌های آیینی، سنتی بومی مقصد از دیگر اهداف اجرای این پویش محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید جواد سجادی
۱۱:۴۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
بسیار عالی ایران پیما شرکت عالی هست تو استان
آخرین اخبار