معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت:همه مدیران پای کار هستند تا بتوانیم شرایط را طوری فراهم کنیم که میهمانان در امنیت و آسایش کامل در چابهار حضور پیدا کنند.

 رحمدل بامری  در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان سیستان و بلوچستان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در خصوص وضعیت چابهار برای استقبال از میهمانان نوروزی گفت: با اقداماتی که درحال انجام است می‌توانیم بگوییم چابهار آماده پذیرش میهمانان و گردشگران می‌شود.

او گفت: از همه ظرفیت‌های حوزه شهرستان برای اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی و هر آنچه در شهرستان چابهار به عنوان یک ظرفیت و نماد وجود دارد به درستی استفاده شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت:چابهار مقصد گردشگری است،  باید چابهار را ویژه و خاص دید، دستورات زیادی پیرامون رفع موانع عرضه بنزین و کدینگ کارت‌های سوخت مسافران دارد صادر شده است اما عنایت ویژه‌ای می‌طلبد که هم سطوح ملی و استانی، چابهار را در این موارد حمایت و پشتیبانی کنند.

بامری با تاکید بر لزوم استقرار چرخ‌بال در جنوب استان گفت:انتظار داریم برای جنوب استان و چابهار به لحاظ حوزه دریا و هم به لحاظ حوزه خشکی و اقدام به موقع در حوادث احتمالی، در موضوع استقرار چرخ‌بال حمایت ویژه‌ای شود.

او گفت: استقرار یک قرارگاه در جنوب استان از جمله چابهار ضروری است معاونان میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل و سایر دستگاه‌های متولی باید در چابهار استقرار و کار را از همین فردا آغاز کنند تا برای خدمت‌رسانی مطلوب به میهمانان مهیا شویم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان  گفت: بیشتر مهمان‌سراها، هتل‌ها و بوم‌گردی‌ها با جمعیت زیادی از مهمانان مواجه هستند بنابراین در تلاش هستیم که مدارس و سایر مکان‌ها را برای اسکان مسافران مهیا کنیم.

او گفت: همین جا اعلام می‌کنیم که در ایام تعطیلات نوروز درهای همه ادارات باید برای مسافران باز باشد تا در صورت نیاز مردم بتوانند از حداقل امکانات آن‌ها استفاده کنند و حتی چادر مسافرتی خود را در محوطه آن اداره مستقر کنند.

بامری گفت: خوشبختانه همه مدیران در حال تلاش هستند تا بتوانیم شرایط را به‌گونه‌ای رقم بزنیم که مهمانان و گردشگران چابهار در امنیت و آسایش کامل در این شهر بندری حضور پیدا کنند و مبلغ خوبی برای استان سیستان و بلوچستان باشند.

رحمدل بامری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان «معین» شهرستان چابهار در ستاد اجرایی خدمات سفر این استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار