جبهه مردمی فلسطین با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک به سپاه پاسداران، دست برتر را همراه مقاومت خواند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین پس از اینکه سپاه پاسداران در پاسخ به تجاوز صهیونیست‌ها به مواضع ایران در سوریه و به شهادت رساندن دو تن از مستشاران نظامی کشورمان، پایگاه موساد در اربیل را هدف قرار داد، به این نیرو‌ها تبریک گفته و این اقدام را ستود.

بر اساس گزارش المیادین، این گروه مقاومت فلسطین در بیانیه خود اعلام کرد: «پیام موشکی ایران تأیید می‌کند که دست برتر در درگیری، با مقاومت است. ایران ثابت کرده که در لحظه مناسب قادر به ایجاد درد و بازدارندگی دشمن است. پاسخ ایران بخشی از تقویت فرهنگ مقاومت و محور آن است.»

بر اساس این بیانیه، پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی هشداری به برخی از سران کشورهاست که بازدارندگی خود را در مقابل صهیونیست‌ها از دست داده‌اند.

ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد رسانه‌های عراقی اعلام کردند چندین فروند موشک به پایگاهی در اقیلم کردستان عراق اصابت کرده است. در این میان، برخی منابع خبری از جمله صابرین نیوز گفته‌اند دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اربیل مورد حمله قرار گرفته‌اند.

خبرنگار المیادین در بغداد همچنین اعلام کرد منابعی وجود فعالیت موساد در اقلیم کردستان عراق را تایید می‌کنند، اما مقامات اربیل این موضوع را تکذیب کردند. او تایید کرد بمباران مقر موساد می‌تواند پیامی برای طرف‌های غربی باشد که امنیت ایران را از طرق مختلف تهدید می‌کنند.

ساعتی پیش نیز روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای با هشدار نسبت به اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی تایید کرد پایگاه موساد در اربیل از سوی این نهاد هدف قرار گرفته شده است و در صورتی که صهیونیست‌ها بخواهند به توطئه‌های خود ادامه دهند پاسخی سخت‌تر و مهیب‌تر دریافت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار