مدیر میراث‌فرهنگی نرماشیر گفت: به مناسبت فرا‌رسیدن ایام نوروز نمایشگاهی از فیلم و عکس‌های جاذبه‌های گردشگری شهرستان نرماشیر برپا می‌شود.

محمدرضا منصوری به برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۱ شهرستان نرماشیر اشاره کرد و گفت: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در محور ترانزیتی زاهدان - چابهار و همچنین وجود جاذبه‌های فراوان تاریخی و طبیعی شهرستان نرماشیر می‌توان پیش‌بینی کرد، گردشگران و مسافران زیادی وارد این منطقه شوند.

او می‌گوید: ورود گردشگران فرصت مناسبی برای معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی این شهرستان خواهد بود که مقدمات آن در حال آماده‌سازی است.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نرماشیر از راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی در شهرستان نرماشیر خبر داد و گفت: این نمایشگاه برای عرضه و فروش انواع مختلف صنایع‌دستی برپا می‌شود که موجب رونق اقتصادی برای فعالان و هنرمندان خواهد شد.

به گفته او ، در ایام نوروز ۱۴۰۱ همکاری و همراهی راهنمایان گردشگری را خواهیم داشت و اجرای تور‌های نرماشیر‌گردی را در اولویت کار داریم.

منصوری گفت: پاک‌سازی و تنظیف مسیر‌های گردشگری روستایی به منظور استقبال از گردشگران ومسافران از اقداماتی است که در حال اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار