مدیرکل راه آهن جنوب شرق در این خصوص گفت: دیزل این قطار در ایستگاه فهرج دچار مشکل شد که پس از اعلام دیزل امداد از ایستگاه شورو به محل اعزام شد.
حسین معصومی گفت: مسافرین این قطار پس از رسیدن به تهران متناسب با زمان تاخیر ایجاد شده در طول مسیر خسارت دریافت خواهند کرد.
او گفت: هر دیزل میتواند تا ۲۰۰ تن بار را جابجا کند، اما وزن قطارها ۶۵۰ تن است بنابراین نیازی به دیزل دوم نیست و چنین مواردی به ندرت رخ میدهد.
این قطار سرانجام پس از ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه توقف؛ مجدد به مسیر خود ادامه داد.