راه اندازی درمانگاه در مرز ماهیرود

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از بهره برداری درمانگاه در مرز ماهیرود در سال آینده خبر داد.

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارخراسان جنوبی در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی گفت: یکی از مهمترین کار‌هایی که در مرز شروع شده ساختمان ایکس ری است که تا ۲۰ روز آینده به بهره برداری می‌رسد.

او در خصوص راه اندازی درمانگاه در سایت مرزی ماهیرود نیز گفت: قرار است درمانگاه و کلینیک توسط یک سرمایه گذار در ماهیرود احداث شود که در این جلسه با این طرح موافقت شد تا سال آینده شاهد بهره برداری این طرح برای مردم افغانستان در جوار مرز باشیم.

موهبتی گفت: در این جلسه مصوب شد نرخ تعرفه خدمات در سال ۱۴۰۱ برای ۲۰ قلم تعیین شده به صورت میانگین ۱۰ درصد افزایش داشته باشد.

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در زمینه ارائه خدمات در بازارچه یزدان نیز گفت: بعد از مدتی تعطیلی بازارچه، اکنون با فعال شدن مجدد بازارچه، یک سری خدمات به شهروندان افغانی که در کنار مرز زندگی می‌کنند از جمله کپسول گاز، مایحتاج اولیه، نان و یک سری کالا‌های یارانه‌ای ارائه خواهد شد.

او گفت: به غرفه داران تجاری مرز یزدان نیز این نوید را می‌دهیم که در اجاره قرارداد‌های ۶ ماهه آن‌ها که به دلیل فعال نبودن بازار، رونق نداشته، سه ماه تخفیف داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.