مدیر فرودگاه‌های کردستان گفت:پرواز‌های فرودگاه سنندج مجددا برقرار شده و در حال حاضر در ۲ روز هفته پرواز‌های این فرودگاه برقرار است.

امیر عباس نظری زاده گفت: با تلاش‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته، پس از گذشت بیش از یک ماه از لغو پرواز‌های فرودگاه سنندج، در حال حاضر پرواز‌های این فرودگاه در روز‌های یکشنبه و جمعه توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر برقرار شده است.

مدیر فرودگاه‌های استان کردستان گفت: پرواز‌های شرکت هواپیمایی آسمان که در چهار روز دیگر هفته در این فرودگاه برقرار بود، هنوز فعال نشده است، اما با همراهی و پیگیری استاندار کردستان، در تلاشیم بزودی این پرواز‌ها نیز در فرودگاه سنندج از سر گرفته شود.

او می گوید: فرودگاه سنندج آماده ارائه خدمات به شرکت‌های هواپیمایی است،این فرودگاه از لحاظ زیرساختی مشکلی در ارائه خدمات به شرکت‌های هواپیمایی ندارد و دلیل مشکل پیش آمده مطالبات مالی بین شرکت خصوصی ارائه دهنده خدمات هندلینگ به شرکت‌های هواپیمایی فعال در این فرودگاه بوده است.

نظری زاده گفت: از اول امسال حدود ۲۷ هزار مسافر از طریق فرودگاه سنندج تردد کرده‌اند که از این میزان حدود ۱۴ هزار مسافر ورودی و ۱۳ هزار مسافر خروجی بوده‌اند.

در حال حاضر پرواز‌های فرودگاه سنندج فقط به مقصد تهران و بالعکس انجام می‌شود، اما در سال‌های گذشته در چندین مقطع پرواز سنندج - سلیمانیه عراق و سنندج - کیش در این فرودگاه برقرار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.