رئیس کمیته امداد منطقه یک امام خمینی (ره) یاسوج گفت: ۳۰ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرایی شد.

مصیب حیدری از بهره‌برداری ۳۰ طرح اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: به مناسبت هفته احسان ونیکوکاری تعداد ۳۰ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرایی شد که ۱۰ طرح زنبورداری به نمایندگی از این طرح‌ها به بهره‌برداری رسید.

او می گوید: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۹۰ طرح اشتغالزایی در حوزه کشاورزی، دامداری و خدماتی و خودرو وانت برای مددجویان و متقاضیان اجرایی شده است.

حیدری اعتبار هزینه شده برای این ۴۹۰ طرح را قریب به ۲۰ میلیارد تومان عنوان و گفت: اجرای این طرح‌ها باعث اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم بیش از ۱۲۰۰ تن شده است.

به گفته رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، تا پایان امسال در صورت همکاری بانک‌ها بالغ به ۶۰۰ طرح اشتغالزایی در کمیته امداد منطقه یک یاسوج اجرایی می‌شود که تا کنون بیش از ۷۰۰ تن تشکیل پرونده و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

او همکاری بانک‌های عامل را مهم‌ترین عامل در اجرای طرح‌های اشتغالزا دانست و از بانک‌هایی که دغدغه معیشت و کمک به نیازمندان را دارند و اقدام به پرداخت این تسهیلات می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

حیدری همچنین به آموزش بیش از ۶۵۰ تن از کارجویان اشتغال در امسال اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۰۰ خانواده خودکفا و از حمایت امداد خارج شده اند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج همچنین می گوید: در مدت ۹ ماهه اول امسال ۵۰ تن با معرفی به شرکت‌ها و موسسات برای آنان کاریابی شد.

حیدری اهدای بسته تشویقی به فرزندان مجرد مددجویان را یادآور شد و گفت: فرزندان مجرد مددجویانی که در ادارات، نهادها، سازمان‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی، شرکت‌های دولتی و خصوصی از یک سال قبل مشغول به کار شده اند و برای آنان بیمه پرداخت می‌شود می‌توانند به واحد کاریابی کمیته امداد منطقه یک یاسوج مراجعه و مبلغ یک میلیون و۴۰۰ هزار تومان بسته تشویقی نقدی دریافت کنند و یا جهت دریافت پاداش خود با تلفن ۰۹۱۷۳۴۱۵۲۸۹ تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.