معاون پارلمانی رئیس جمهور از وضعیت تملک راه ها در سوادکوه بازدید کرد.

سید محمد حسینی در راستای هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور به مازندران و همراهی تعدادی از اعضای کابینه دولت صبح امروز در بازدید از مناطق مختلف سوادکوه، از وضعیت تملک راه در منطقه بالازیراب و دیوار حفاظتی امیرده پل سفید و دوربرگردان آزادمهر بازدید کرد.

حسینی در ابتدای سفر پس از حضور در مزار شهدای شهر زیراب و بازدید از طرح راهسازی محور سوادکوه با حضور در منزل شهید خلیلی و دیدار با خانواده شهید، دیداری با مردم برای رسیدگی به مشکلات داشت و دقایقی دیگر در جلسه شورای اداری شهرستان حضور می‌یابد.

در سفر استانی رئیس جمهور؛ نوری وزیر آموزش و پرورش به قائمشهر، خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی به چالوس، نوشهر و کلاردشت، عین اللهی وزیر بهداشت به نور و محمودآباد، ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به بابلسر و فریدونکنار، وحیدی وزیر کشور به نکا و میاندرود، ضرغامی وزیر میراث فرهنگی به عباس آباد، تنکابن و رامسر، سجادی وزیر ورزش به سیمرغ و جویبار و سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به بهشهر و گلوگاه سفر می‌کند.

حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس به سوادکوه و سوادکوه شمالی، خزعلی معاون رئیس جمهور در امور بانوان، اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور و مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور نیز آقای رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.