جانشین پلیس تهران بزرگ، از شناسایی و کشف انواع کالا‌های اساسی احتکار شده به ارزش تقریبی ۷ میلیارد تومان توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران خبر داد.

سردار حمید هداوند گفت: با نزدیک شدن ایام پایانی سال و نظارت بر توزیع کالای اساسی در بازار، طرح مشترک بازرسی از انبار‌ها و برخورد با محتکران اقلام ضروری به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

به گفته جانشین پلیس تهران بزرگ، طی چندین مرحله بازرسی از انبار‌ها و مغازه‌های عمده فروشی مواد غذایی در شهر تهران یک انبار احتکار کالا‌های اساسی مورد نیاز شهروندان شامل خشکبار و حبوبات نظیر نخود، لپه، پسته، برنج ایرانی و خارجی کشف شد.

جانشین پلیس تهران بزرگ گفت: ارزش کالا‌های کشف شده ۷ میلیارد تومان برآورد شده و متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار هداوند توصیه کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و خرید شب عید، مردم در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۱۹:۴۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
اگر معرفی واعدام نشود بی شک سست ترین وضعیف ترین قوه قضاییه را داریم وبه عدالت دران بدیده شک نگاه باید کرد .مردم نان خوردن ندارند وبی وجدانی اجناس را احتکار میکند .معرفی واعدام دو گزینه مناسب برای ممانعت از تکرار است
آخرین اخبار