سلیمان زاده گفت: دریاچه ارومیه نفس‌های آخرش را می‌کشد و رئیس جمهور به وعده‌اش در این زمینه عمل کند.

ایرج سلیمان‌زاده در نطق پیش از دستور خود، گفت: دریاچه ارومیه نفس‌های آخرش را می‌کشد. به وعده‌ها عمل نشده است و از رئیس‌جمهور خواستارم، به وعده خود در این زمینه عمل کند.

نماینده استان آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها،  خواستار توجه ویژه وزیر راه و شهرسازی به  موضوع جاده‌های این استان شد و گفت: استاندار آذربایجان غربی با انتصاب‌های خود، چراغ راهی برای توسعه استان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
بهتر
آدم باید دیوونه باشه اب شبرین رو بریزه تو این دریاچه منحوس که تبدیل بشه به آب نمک بی خاصیت و مضر
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۵۰ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
دریاچه ارومیه شده آبکش سوراخ سوراخ هر چقدر باران و آب دریاهای آزاد را درش بریزید فایده ایی ندارد تهش رو ساکنان اطراف دریاچه ارومیه سوراخ سوراخش کردند و حتما دارن ازش آب برداشت می کنند یا این آبها وارد سفرهای آبی زیر زمینی می شود اول بروید تحقیق کنید علت یابی کنید که چرا به سرعت وقتی این دریاچه پر آب می شود رو به خشکس می رود بعد که مشکلات رو فهمیدیت برای جلوگیریش اقدامات لازم را مبذول دارید و سپس آب را از دریاهای آزاد به این دریاچه انتقال دهید و پرش کنید اول رفع عیب و مشکل کنید الکی بودجه های بیت المال مسلمین ثروت ملی ملت را به باد فنا ندهید اول کارشناسان و متخصصان این امور رشته باید ورود کنند و تحقیق کنند و نظرات خود را اعلام کتبی و رسمی کنند و راهکار برون رفت از این مشکل را ارایه دهند بعد که به نتیجه سرجمع رسیدیت اقدامات رفع مشکل و عیبها را شروع کنید و مابقی داستان اگر هم که مشکلات طبیعی دارد و تهش آبکش سوراخ سوراخ شده که هر چه آب توش تزریق کنید باز هم همین آش همین کاسه شکسته است فایده ایی ندارد آفتابه خرج لهیم است و خواست خداوند جل جلاله است ولی اگر مشکلات معایب انسانی دارد قابل حل و فصل است . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
آخرین اخبار