مس شهربابک بومی‌ترین تیم استان کرمان به لیگ دسته اول والیبال کشور راه یافت.

تیم والیبال مس شهربابک که امسال برای اولین بار با استفاده از ظرفیت مربیان و بازیکنان شهربابکی و هم استانی در لیگ دست دوم والیبال کشور شرکت کرده بود، توانست با موفقیت در بین ۳۲ تیم شرکت کننده، ضمن راه یابی به فینال رقابت ها، به لیگ دسته اول والیبال کشور صعود کند.

این رقابت‌ها در مرحله اول در ۴ گروه ۸ تیمی به صورت رفت و برگشت و به میزبانی تفرش و ساری شروع شد که تیم مس توانست در هر دو مرحله به عنوان تیم دوم به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یابد.

در مرحله بعد تیم مس با اخذ میزبانی در شهر کرمان موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی در دو دیدار سخت و نفس‌گیر از سد تیم توس رسان تجارت عبور کند و به جمع هشت تیم برتر راه یابد.

در مرحله یک چهارم نهایی تیم مس در قرعه‌ای سخت به مصاف تیم مدعی شهرداری خوی رفت و با شکست خوی در دو دیدار، در جمع چهار تیم حضور یافت.

مس شهربابک در این مرحله در حالی به مصاف سپهر قزوین می‌رفت که این تیم جنگنده و جوان در مراحل قبل باجی به رقبا نداده بود و همین جنگندگی باعث شد تیم مس در دیدار اول در سالن ملوان تهران با حساب ۳ بر ۱ مغلوب و غافلگیر شود.

مس، اما در دیدار دوم دست به کاری بزرگ زد و با شکست ۳ بر ۱ رقیب خود کار صعود را به دیدار سوم رساند تا عصر چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه در یک بازی حساب شده و با نتیجه ۳ بر ۱ تیم حریف را مغلوب کند و ضمن راه یابی به فینال، خود را در یگ قدمی قهرمانی لیگ دسته دوم والیبال کشور ببیند.

مس شهربابک عصر جمعه در دیدار فینال در حالی به مصاف ملوان تهران می‌رود که تاکنون ۴ مرتبه در مراحل قبل با این تیم دیدار کرده و حاصل این دیدار‌ها ۲ پیروزی و ۲ شکست است.

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار