۱۵ گروه جهادی در موچش کامیاران به مردم خدمت رسانی کردند

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی کردستان گفت: ۱۰۰ دانشجو در قالب ۱۵ گروه جهادی در بخش موچش شهرستان کامیاران به مدت یک هفته به مردم نیازمند منطقه ارائه خدمت کردند.

عمران قنبری گفت: ۱۵ گروه‌ جهادی در بخش‌های فرهنگی و آموزشی، عمرانی و پزشکی در شهر موچش و هشت روستای این بخش فعالیت کردند.

او گفت: گروه‌های جهادی در زمینه پزشکی با پزشکان متخصص و عمومی خدمات رسانی کردند که متخصصین شامل کودکان، زنان و داخلی می‌شد.

قنبری گفت: این خدمات در بیمارستان صحرایی ارائه شد و همچنین به مراجعین داروی رایگان داده شد.

به گفته او: همزمان با این طرح، طرح شهید سلیمانی هم پیگیری شد و در این طرح غربالگری مردم با انجام تست قند خون و فشار خون صورت گرفت.

مسوول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی کردستان می گوید: در حوزه فرهنگی و آموزشی هم آموزش‌هایی در رشته‌های خیاطی، گلدوزی، صنایع دستی، قرآن و احکام برگزار شد و به مراجعین مشاوره تخصصی، روانشناسی و حقوقی ارائه شد.

او گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، نشست‌های جهاد تبیین با موضوعات ازدواج، فرزندآوری و سبک زندگی اسلامی از دیگر فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی بود.

قنبری گفت:  مرمت و رنگ‌آمیزی ۲ خانه محروم و مدرسه روستای ورمگان از فعالیت‌های بخش عمرانی بود.

 او گفت: همزمان ۱۵۰ دانشجو در شهرستان‌های قروه، بیجار و مریوان در قالب گروه‌های جهادی فعالیت می‌کنند و فعالیت گروه‌های جهادی در شهرستان‌های سقز، بانه و دیواندره هم بزودی شروع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.