مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کردستان از آغاز دوره آموزشی خط امام (ره) ویژه اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان خبرداد وگفت: این دوره به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شده و به مدت سه روز به طول می‌انجامد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج سامان مرادی در حاشیه برگزاری دوره آموزشی خط امام (ره) ویژه اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان گفت: دوره خط امام (ره) همزمان با آغاز دهه مبارک فجر به مدت سه روز در دانشگاه پیام نور استان برگزار می‌شود.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کردستان با اشاره به اینکه این دوره از دوازدهم تا چهاردهم بهمن هر روز صبح از ساعت ۹ تا پنج بعدازظهر در دانشگاه پیام نور استان برگزار می‌شود، گفت: دوره آموزشی تشکیلاتی خط امام به عنوان یکی از آموزه‌های اندیشه اسلامی و منظومه فکری امامین انقلاب است.

او می گوید: دشمنانمان تضعیف دین اسلام، ایجاد شبهات انحرافی از دین را در قالب تهاجم و شبیخون فرهنگی طراحی کرده‌اند لذا با توجه به این مهم یکی از راهکار‌های اساسی مقابله با این توطئه، توسعه و گسترش معرفت و بصیرت دینی پایه قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت و تبیین راه امام (ره) است.

مرادی با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی که حضرت امام (ره) بنیانگذار آن بود اسلام، کتاب وسنت جایگزین خرافات شد،گفت: با وقوع انقلاب علم و معرفت، دیانت و سیاست، قیام و عمل، نجات بخشی محرومان و در مجموع اسلام ناب محمدی (ص) رواج و گسترش پیدا کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.