جانشین فرمانده انتظامی استان قم از برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

سردار بهادر اسماعیلی گفت: پلیس هیچگاه مخالف شادی مردم نیست و رویکرد پلیس به موضوع چهارشنبه آخر سال یک نگاه اجتماعی و پیشگیرانه است.

 جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه آداب و رسوم گذشتگان نباید تبدیل به فرصتی برای هنجارشکنان و ایراد صدمه و آسیب به مردم و خانواده‌ها شود،گفت: با افراد معدودی که بخواهند آرامش مردم را به مخاطره بیندازند با همکاری مطلوب دستگاه قضائی استان، برخورد قاطع خواهد شد.

سرهنگ اسماعیلی گفت: ویژگی سنی نوجوانان و جوانان قرارگیری افراد در حالات هیجانی بوده به طوری که این حالات یکی از نیاز‌های این سنین است و باید به نحو صحیح مدیریت شود.

 جانشین فرمانده انتظامی استان قم نقش والدین و جامعه را در ایجاد فرصتی جدید برای تخلیه هیجانات روحی فرزندان، مهم خواند و گفت: مسئولان شهری می‌توانند با همکاری خانواده‌ها در این خصوص برنامه ریزی و مدیریت کنند.

سردار اسماعیلی در پایان از آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت مردم در شب چهارشنبه آخر سال و برخورد قاطع با هنجارشکنان خبر داد و گفت: مردم شریف استان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار