جانشین فرمانده انتظامی قم از دستگیری سارق زن نما با کشف لوازم مسروقه به ارزش ۲۸۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرهنگ بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: در پی وقوع سرقت لوازم یک منزل سه طبقه در قم بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


او افزود: با بررسی دوربین های مداربسته محل سرقت مشخص شد فردی با چادر عربی در محل حاضر و پس از بازگشایی درب منزل از آن جا خارج و فردی مذکر با چهره ای ماسک زده نسبت به سرقت لوازم این منزل سه  طبقه و جابجایی لوازم با یک دستگاه تاکسی دربستی اقدام می کند.


جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در ادامه با تلاش های کارآگاهان پلیس آگاهی استان متهم کارمند ۵۵  ساله شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

او ادامه داد: نامبرده در تحقیقات پلیس اعتراف کرد با یکی از افراد منزل ارتباط داشته و پس از جلب اطمینان او توانسته کلید یدکی منزل شان را بدست آورده و  از خالی بودن تمام طبقات در زمان سرقت مطلع بوده است لذا به قصد انتقام جویی ابتدا با پوشش زنانه مراجعه و با صحنه سازی نسبت به سرقت اقدام کرده است.


سرهنگ اسماعیلی با بیان این که  کارشناسان ارزش لوازم مسروقه را ۲۸۰ میلیون تومان اعلام کردند،افزود:در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار