رئیس اداره دامپزشکی دزفول گفت: نظارت‌های دامپزشکی همزمان با نوروز و ماه رمضان تشدید می‌شوند که در این راستا چهار اکیپ بازرسی از ۱۵ اسفندماه در دزفول فعال شده و تا ۲ ماه ادامه دارد.

آقای ورجاوند گفت: بازرسی‌های دامپزشکی به علت ورود مسافران، استفاده مردم از رستوران‌ها و ورود میهمانان خارج استان به دزفول ، افزایش می‌یابند.

به گفته او نکه نظارت‌های شبانه روزی این اداره ادامه دارند، گفت: این نظارت‌ها در سه بخش هماهنگی‌های لازم، عملیات و  نتیجه گیری و گزارش انجام می‌شوند که توسط سه اکیپ سیار و یک اکیپ ثابت در اداره دامپزشکی انجام خواهند شد.

رئیس اداره دامپزشکی دزفول می گوید: هدف از این نظارت‌ها افزایش کیفی شاخص‌های بهداشتی فرآورده‌های خام دامی است و در این بازرسی‌ها هر جا که فرآورده خام دامی باشد مانند کشتارگاه دام و طیور، کارگاه قطعه بندی مرغ و ماهی، سردخانه نگهداری گوشت و پروتئین، فروشگاه‌های عرضه گوشت مانند قصابی و مرغ فروشی‌ها، هایپر پروتئین‌ها و هایپرمارکت‌ها بازدید می‌شوند.

 در صورتی که محصول از نظر رنگ، بو و شکل مشکلی داشته باشد سریع ضبط می‌شود؛ اگر تعمدی در کار باشد و فرد قصد داشته باشد محصول نامناسب به مردم بدهد نیز به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.