رئیس اداره دامپزشکی ماهشهر بر تشدید نظارت و کنترل بهداشتی فرآورده‌های خام دامی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

آقای قنواتی گفت: به منظور تامین و ارتقاء سطح بهداشت و سلامت مصرف کنندگان فرآورده‌های خام دامی و اهمیت فوق العاده این موضوع در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، نظارت‌های بهداشتی و شرعی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی تشدید ‌می‌شود.

رئیس اداره دامپزشکی ماهشهر می گوید: در طول این مدت کارشناسان و بازرسان دامپزشکی در قالب اکیپ‌های ویژه بهداشتی، نظارت بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، کشتارگاه‌ها و سردخانه را بر عهده دارند. در این طرح اکیپ‌های بازرسی سیار و ثابت کارشناسان اداره دامپزشکی و ناظرین شرعی شهرستان اجرای این طرح را از تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ لغایت ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ در ساعات صبح و بعد از ظهر بر عهده خواهند داشت.

به گفته او این برنامه تشدید کنترل و نظارت بهداشتی از سه بخش هماهنگی، برنامه عملیاتی و نتیجه عملکرد تشکیل شده و موفقیت این طرح در گرو ارتقای شاخص‌های بهداشتی و تامین سلامت جامعه و در نهایت انجام مطمئن مراحل برنامه می‌باشد.

شهروندان فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از واحد‌های مجاز تهیه کنند و هرگونه تخلف در این خصوص را جهت پیگیری و برخورد‌های قانونی به اداره دامپزشکی ماهشهر به شماره تماس ۰۶۱۵۲۳۲۳۱۲۴ و اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.