خلبان هواپیمای مسافربری پرواز یک شیء پرنده ناشناس را در نزدیک هواپیما ثبت کرد.

تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس، در سراسر جهان منتشر شده، اما کسی منشا دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته تعدادی از کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

ویدئویی که توسط خلبان یک هواپیمای مسافربری تهیه شده پرواز یک شیء پرنده ناشناس را بر فراز کشور کلمبیا نشان می‌دهد. بنا به گزارش iHeartRadio، این شئ پرنده ناشناس در آسمان شهر «مدلن»، دومین شهر بزرگ کشور کلمبیا رویت شد. خلبان هوایپمای ایرباس A۳۲۱ در ارتفاع ۳۰ هزار پایی در حال هدایت هواپیما بود که ناگهان متوجه این شیء سیاه رنگ شد. در ویدئویی که این خلبان تهیه کرده این شیء پرنده با سرعت زیادی از نزدیک هواپیما عبور می‌کند.


بیشتر بخوانید


تعدادی از کارشناسان حوزه یوفو با بررسی این ویدئو این شئ را یک یوفوی واقعی دانسته و عنوان کردند که انسان‌ها تنها خلبانان آسمان نیستند. این ویدئو روز یکشنبه در یوتیوب منتشر شد. کارشناس یوفو «امی اسکریج، در مورد این شیء ناشناس گفت که احتمالا ۱۰ تا ۱۵ فوت قطر آن بوده است. اسکریچ همچنین گفت: «یک نظریه این است اگر تمدن دیگری از ما بازدید می‌کند ممکن است کاوشگر‌ها را پیش از آمدنشان بفرستند. آن‌ها ممکن است بخواهند داده‌ها را جمع آوری کنند و پیش از ظاهر شدن کمی اوضاع را بررسی کنند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
یکم پیش قبل غروب عین اینو تو اسمون دیدم فکردم مشماس یا حتی پرنده ولی هیچکودوم نبود دقیقا همینجوری گردالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
#سخنرانی رایفی پور یوفو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
چی زدی داداش
آخرین اخبار