رویت یک یوفوی درخشان در یکی از سواحل ایتالیا خبرساز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس، در سراسر جهان منتشر شده، اما کسی منشا دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

بنا به گزارش Ufo Sightings Daily، ویدئویی که به تازگی منتشر شده پرسه یک یوفوی درخشان در سواحل ایتالیا را به تصویر می‌کشد. این شیء پرنده ناشناس درخشان در سواحل سیسیل ایتالیا رویت شد. بنا به این گزارش در ویدئوی تهیه شده این یوفوی درخشان در ارتفاع کم و بر فراز اقیانوس در حالت شناور دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید


بنا به گفته «اسکات. سی وارینگ» کارشناس خودخوانده یوفو این شیء پرنده ناشناس تنها چندصد کیلومتر از محل پرونده بشقاب پرنده معروف Rocca Pia در ایتالیا که سه دهه پیش بحث‌هایی در مورد آن بر سر زبان‌ها افتاد فاصله داشت. بنا به ادعای اسکات، این پایگاه بزرگ زیرزمینی از Rocca Pia تا ۲۰ کیلومتر در داخل اقیانوس امتداد دارد و حدود ۱۰ هزار گونه‌ مختلف فرازمینی را در خود جای داده است.

گفتنی است؛ رویت این یوفوی درخشان در سواحل ایتالیا در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز رویت یک شیء ناشناس عجیب در آسمان اسلام آباد، پایتخت پاکستان خبرساز شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۲:۳۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
معلومه ساختگیه