رویت یک شیء پرنده ناشناس درخشان در آسمان آلمان خبرساز شده است.

تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس، در سراسر جهان منتشر شده، اما کسی منشا دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

بنا به گزارش Ufo Sightings Daily، ویدئویی که به تازگی منتشر شده پرسه یک یوفوی درخشان در آسمان کشور آلمان را به تصویر می‌کشد. این شیء پرنده ناشناس درخشان در تاریخ ۲ مارس در آسمان شهر هامبورگ آلمان رویت شد. بنا به این گزارش در ویدئوی تهیه شده این یوفوی درخشان در ارتفاع کم و بر فراز شهر دیده می‌شود. در این ویدئو این یوفو در حال چشمک زدن است.


بیشتر بخوانید


بنا به گفته اسکات سی. وارینگ، کارشناس خودخوانده یوفو این یوفو شبیه به شیء پرنده ناشناس درخشانی که پیشتر در دِنوِر آمریکا دیده شده بود. او گفت اگرچه این یوفو بی حرکت بود، اما اغلب آن‌ها از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر در آسمان شلیک شده و در همانجا به حالت ساکن قرار می‌گیرند. در چنین حالتی اکثر افراد آن‌ها را یک ستاره در آسمان تصور می‌کنند.

گفتنی است؛ رویت این یوفو در آسمان آلمان در حالی خبرساز می‌شود که هفته پیش نیز رویت یک یوفوی درخشان در سواحل سیسیل ایتالای خبرساز شده بود.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
بشقاب پرنده ها اولا خیلی نورانی اند و دوما با سرعت خیلی خیلی زیاد و بصورت زیگزاگ حرکت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
Mulder
۰۴:۰۶ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
ربطی نداره