استاندار قزوین:

صاحبان صنعت روند توسعه‌ای خود را در استان قزوین دنبال کنند

استاندار قزوین گفت: تیم اقتصادی و صنعتی استان موانع موجود در مسیر سرمایه گذاری را رفع می‌کند و صاحبان صنعت روند توسعه‌ای خود را در استان قزوین دنبال کنند.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین به همراه فتوحی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک و جمعی از مدیران استانی به منظور بررسی مشکلات و رفع موانع تولید، از شرکت توسعه قوای محرکه تیوان در شهرک صنعتی کاسپین آبیک بازدید کرد.

صنعتگرانی که به دنبال توسعه صنعت خود هستند می‌توانند استان قزوین را به عنوان یک مقصد ایده آل انتخاب کنند.

شرکت تیوان برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی کرده و ظرفیت افزایش نیرو تا سقف ۲۰۰ نفر را داراست.

استاندار قزوین در حاشیه بازدید از شرکت قوای محرکه تیوان گفت: گروه بهمن یکی از شرکت‌های خوشنام و فعال در صنعت خودروسازی است و به عنوان یکی از شاخص‌های تغییر نحوه مدیریتی در صنعت خودرو به حساب می‌آید.

از اینکه استان قزوین می‌تواند در دستور ویژه رئیس جمهور در زمینه صنعت خودروسازی نقش داشته باشد، خوشحال هستیم و امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن در این زمینه نقش آفرینی کنیم.

از تمامی صاحبان صنعت دعوت می‌کنیم برای روند توسعه‌ای خود استان قزوین را به عنوان یک گزینه خوب مورد توجه قرار بدهند.

صنعتگران و واحد‌های تولیدی برای ورود به این استان می‌توانند از شرکت بهمن مشورت بگیرند و از آن‌ها مزایای تسهیلات سرمایه گذاری در این استان را جویا شوند.

تیم اقتصادی و صنعتی استان با تمام وجود از سرمایه گذاران حمایت و موانع موجود در مسیر سرمایه گذاری را رفع می‌کند.

بازدید از کشتارگاه مهرگستران سیمرغ زیاران، بیمارستان شهدا شهر آبیک، دیدار با خانواده شهیدان حاج سیاری، دیدار مردمی و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان از برنامه‌های سفر استاندار قزوین به شهرستان آبیک است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار