مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان گفت: ۲ زندانی جرائم غیرعمد در این استان بامشارکت‌ خیرین آزاد شدند.

کریمی بااشاره به اینکه این زندانیان زن بودند، گفت: مجموع بدهی این ۲ خانم ۹۴ میلیون تومان بود که با مساعدت خیرین تأمین و زمینه آزادی آن‌ها فراهم شد.

او بااشاره به اینکه یکی از این خانم ها به علت برگشت چک همسر خود و دیگری نیز به دلیل تعمیرات منزل دچار بدهی شده بودند، گفت: مبلغ بدهی یکی از این زندانیان، ۸۰ میلیون تومان و دیگری نیز ۱۴ میلیون تومان بود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان بابیان اینکه هم اکنون نیز یک بانوی زندانی جرائم غیرعمد و نیازمند مالی زنجانی، چشم انتظار کمک خیران برای آزادی از زندان است، گفت: این خانم هم  به دلیل بدهی ۶۴ میلیون تومانی در زندان به سر می‌برد.

کریمی می گوید: علت بدهی و زندانی شدن این زن ناشی از قرض برای تأمین هزینه‌های درمانی فرزندش بوده است، گفت: خود این خانم نیز دارای بیماری زمینه‌ای بوده و چشم انتظار یاری خیرین، برای آزادی از زندان در آستانه سال نو است.

او گفت: بانک ملی با شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۳۶۲۶ و شماره شبا ۶۸۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ IR و بانک تجارت به شماره حساب ۱۷۱۱۰۶۳۴۸۶، شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۳۳۶۶۲۰ و شماره شبا ۹۸۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۷۱۱۰۶۳۴۸۶ IR آماده دریافت کمک‌های مردمی  است.

به گفته مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۴۳ نفر از زندانیان جرائم مالی، به کمک خیرین و با استفاده از تسهیلات بانکی و ستاد دیه، آزاد شده اند.

کریمی از برنامه ریزی برای آزادی۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با کمک خیرین  تا شب عید سال نو خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.