رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد از مونتاژ انواع تراکتور توسط یک گروه صنعتی و تولیدی در این شهرستان برای نخستین‌بار در شرق کشور خبر داد.

هادی ایزدی گفت: گروه صنعتی گناباد با توجه به پروانه بهره‌برداری صادر شده سالانه ظرفیت مونتاژ یک هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور از نوع تراکتور‌های متوسط با توان ١٨ تا ٧۵ اسب بخار با برند کارتورو LOVOL را دارد.

۱۷۲ واحد صنعتی در بخش‌های صنایع کانی فلزی و غیرفلزی، صنایع غذایی، شیمیایی و سلولزی در شهرستان گناباد فعالیت دارد که برای راه‌اندازی آن‌ها هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و برای سه هزار و ۲۸۴ نفر به طور مستقیم و دو برابر این تعداد بطور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: این واحد مونتاژ تراکتور با سرمایه‌گذاری ٣۵٠ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است که بدین طریق برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است و با راه‌اندازی کامل این خط تولید گام بزرگی در بخش نیرو محرکه و صنعت قطعه‌سازی در منطقه شمال شرق کشور برداشته می‌شود.

او گفت: تاکنون ۱۰۰ دستگاه تراکتور در این واحد تولیدی مونتاژ و روانه بازار مصرف شده است و ۵۰ دستگاه تراکتور دیگر هم در دست اقدام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار