رئیس شورای شهر مشهد گفت: تلاش نیرو‌های خدمات شهری برای زیباسازی چهره شهر در ایام منتهی به سال جدید ستودنی است.

حسن موحدیان در بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امنیت و استقلال کشور مدیون پاسداران و نیرو‌های خدوم نظامی است و جانبازان شهدای زنده انقلاب و سند جنایت صدام و رژیم بعث عراق است.

  رئیس شورای شهر مشهد گفت: تلاش‌های نیرو‌های خدمات شهری در ایام منتهی به نوروز برای زیباسازی چهره شهر به بهترین شکل در حال انجام است تا شهر در روز‌های نوروز به زیباترین شکل خود درآید.

او گفت: از شهرداری مشهد، معاونت خدمات و محیط‌زیست شهری و قشر زحمتکش و میدانی شهرداری بابت تلاش‌های شبانه‌روزی در این ایام، کمال تقدیر و تشکر را دارم، با فروکش کردن میزان مبتلایان به کرونا در مشهد و بهبود شرایط کرونایی شهر، امیدواریم نوروز امسال زائران بیشتری را در مشهد مقدس داشته و خدمتگذار خوبی برای زائران بارگاه منور رضوی باشیم.

در ادامه جلسه علنی سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت‌: برنامه امداد هوشمند کارآمد از دی ماه امسال به صورت آزمایشی در سطح استان اجرا شده است و از ابتدای سال ۱۴۰۱ به صورت کامل انجام می‌شود.

او گفت: این سامانه به صورت کاملا هوشمند و با کد ملی افراد دهک فرد را مشخص می‌کند و با این وب سرویس به راحتی می‌شود فرد نیازمند را از غیر نیازمند تشخیص داد.

سلم آبادی گفت: سامانه امداد هوشمند (سها) با هدف چابک‌سازی فرایند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان، با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و بستر‌های الکترونیکی و فضای مجازی، عملیاتی و پیاده‌سازی شده است.

در ادامه بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد از دو جانباز دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار