استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ساخت هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در دستور کار قرار گرفت.

سید علی احمد زاده گفت: دولت سیزدهم برای رفع مشکلات اقشار محروم برنامه‌های خوبی در دست اجرا دارد.
 
او می گوید: یکی از مشکلات مهم اقشار محروم و کم درآمد تهیه مسکن است و به همین منظور امسال ساخت هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت نهاد‌های مختلف به ویژه کمیته امداد در دستور کار قرار گرفت.
 
به گفته استاندار، تاکنون از تعداد هزار واحد مسکونی در دست ساخت ۸۰۰ واحد تکمیل و به صاحبان آنان تحویل داده شده و دولت سیزدهم دولت عدالت محور، جهادی و حامی مظلومان و مستضعفان است که قشر محروم جامعه در این دولت مورد توجه خاص قرار دارند.
 
او با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور جامعه تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی فراموش نشدند گفت: در سفر رئیس جمهور به استان اعتباراتی برای توجه به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مصوب شد و همچنین اعتباراتی برای گازرسانی به خانوار‌های تحت پوشش این نهاد در حال تخصیص است.
 
احمد زاده از اجرای ۵ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزا در استان توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) در امسال خبر داد و گفت: اعتبار هزینه شده برای این تعداد طرح ۱۴۵ میلیارد تومان است.
 
او به خدمات کمیته امداد به مددجویان این نهاد اشاره کرد و می گوید: خدمت به اقشار کم درآمد و محروم توفیقی است که نصیب کمیته امداد شده و این نهاد حمایتی تاکنون در بخش‌های مسکن، ازدواج، امداد رسانی، درمان و حمایت از دانشجویان و دانش‌آموزان کار‌های خوبی انجام داده است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با تقدیر از امدادگران کمیته امداد استان درخصوص خدمت رسانی به ۱۷ هزار خانوار نیازمند تحت حمایت در استان، با قبول سرپرستی کودکی یتیم به جمع حامیان ایتام این نهاد پیوست.   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.