مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بويراحمد گفت: حدود ۷۶۰ میلیارد ریال به مسکن مددجوی کمیته امداد استان اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بويراحمد گفت: در سرفصل موافقت‌نامه بودجه امسال بیش از ۷۵ میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان برای ساخت وساز ساختمان‌های مددجویی و تکمیل آن‌ها و همچنین تعمیرات مسکن مددجویی اختصاص داده شده است.

مبشری به تفاهم‌نامه کمیته امداد و بنیاد مسکن اشاره کرد و افزود: ۵۵۶ ساختمان مددجویی با اعتبار بیش از صد میلیارد تومان به‌صورت بلاعوض و تسهیلات بنیاد مسکن در ادارات کمیته امداد مناطق لنده و دیشموک در برنامه کاری قرار دارد.

او اضافه کرد: امسال همچنین در قالب تفاهم‌نامه پیشگامان ۷۵ باب ساختمان مددجویی با اعتباری حدود هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض با مشارکت این نهاد و شرکت آفرینش و هفت میلیارد و ۵۰۰ تومان تسهیلات بنیاد مسکن ساخته می‌شود.

مبشری به تفاهم‌نامه گلرنگ، بنیاد مسکن و کمیته امدد اشاره کرد وگفت: براساس این تفاهمنامه ۴۵ باب ساختمان مددجویی با اعتباری حدود سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض و مشارکتی با شرکت گلرنگ و چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به‌صورت تسهیلات نیز ساخته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: با انجام تفاهم‌نامه با سپاه ۱۱۵ واحد، تفاهم‌نامه سه‌جانبه –امداد، سازمان برنامه‌وبودجه کشور و مؤسسه خیریه بوتراب ۱۳۷ مورد و ۳۲ واحد از طریق صندوق توسعه ملی به‌صورت مشارکتی کمیته امداد و سازمان برنامه‌وبودجه در برنامه کاری این نهاد قرار دارد.

مبشری به خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحد اشاره کرد وافزود: از شش‌ماهه دوم سال ۹۹ تا پایان شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ بیش از ۵ هزار و ۱۰۰ مورد فعالیت عمرانی با اعتبار بیش از ۱۸۲ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت خدمت‌رسانی شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.