سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: بدون شک ارتقاء فنی و اصولی کشتی گیران یکی از مهمترین اهداف در رده‌ی سنی نوجوانان است.

محسن سوریان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان که از نزدیک شاهد رقابت‌های قهرمانی کشور بوده، گفت: یکی از اهداف مهم ما این است که پشتوانه سازی کنیم تا از لحاظ فنی به بالاترین سطح برسیم و به نظرم این موضوع اولویت اول ما باید باشد و کسب مدال و عنوان قهرمانی نباید به عنوان اولویت اصلی محسوب شود، زیرا کشتی گیران می‌توانند در این رده از لحاظ فنی و جسمانی آماده شوند و در رده‌های بالاتر به خصوص بزرگسالان مدال‌های خود را کسب کنند که بسیار ارزشمندتر خواهد بود.

رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور روز‌های ۱۱ تا ۱۳ اسفندماه در شهر مسجد سلیمان استان خوزستان برگزار شد.

سوریان در خصوص برنامه‌ی تیم نوجوانان اعلام کرد قصد داریم نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور را در یک رقابت بین المللی داخلی محک بزنیم و اگر تعداد کشتی گیران خارجی شرکت کننده در این مسابقات کم باشد، نفرات داخلی بیشتری را دعوت خواهیم کرد.

بر اساس تصمیم کادر فنی، از روز ۱۵ فروردین سال آینده اولین اردوی فرنگی کاران نوجوان آغاز خواهد شد و قرار است اکثر اردو‌ها در شهرستان‌ها برگزار شود تا هم تنوعی برای کشتی گیران باشد و هم برای شهرستان‌های میزبان تاثیر مناسبی در احیای کشتی داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار