قهرمان کشتی فرنگی جهان اعتقاد دارد عملکرد کشتی گیران در جام تختی نشان داد می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

طالب نعمت پور قهرمان کشتی فرنگی جهان گفت: مسابقات جام جهان پهلوان تختی را از نزدیک تماشا کردم، خیلی خوشحال شدم که فعل خواستن را در بین بچه‌ها دیدم. آن‌ها نوید روز‌های خوب را می‌دهند و خستگی از تن‌مان درآمد. چه آن‌هایی که باختند و چه آن‌هایی که بردند، باانگیزه و با تمام وجود کشتی گرفتند.

چهل و دومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی در روز‌های ۴ تا ۶ اسفندماه و با حضور کشتی گیران مطرح داخلی در اهواز برگزار شد.

به گفته نعمت پور تمامی موجودیت کشتی فرنگی به جز مدال‌آوران جهانی نروژ در جام تختی حضور داشتند و شاهد رقابت‌های داخلی خوبی بودیم؛ خصوصاً در اوزانی که تمام مدعیان حضور داشتند. همه با تمام وجود آمدند که شایستگی خودشان را ثابت کنند، به ویژه اینکه در رده جوانان و امید هم کشتی‌گیران خوبی داشتیم که به رقابت بزرگسالان آمده بودند. این فعل خواستن باعث شد که امتیاز‌های زیادی به ویژه در روز دوم در طول مسابقات بین کشتی‌گیران رد و بدل شود.

قهرمان بازی‌های آسیایی معتقد است یکسری کشتی‌گیران جوان در جام تختی زیبا کشتی گرفتند و نوید روز‌های خوب را می‌دادند؛ این‌ها هم می‌توانند در تیم ملی جوانان مثمرثمر باشند و هم در رده سنی بزرگسالان مدعی شوند.

او با اشاره به مسابقات مهمی که در سال ۲۰۲۲ پیش‌روی کشتی ایران است، تاکید کرد که کادر فنی باید ضمن تعامل با سرمربیان تیم‌های ملی جوانان و امید، طوری برنامه‌ریزی کند که تقسیم کشتی‌گیران در تیم‌های سه رده سنی برای مسابقات مهم براساس شایستگی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار