در طرح توسعه کارخانه خمیرمایه رضوی ظرفیت تولید سالانه آن با ۲۵ درصد افزایش، از ۶ هزار تن فعلی به ۷ هزار و ۵۰۰ تن محصول افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی گفت: با تکمیل طرح  توسعه و افزایش ظرفیت سالانه ۱۵۰۰ تن خمیرمایه همگن در کارخانه، توان شرکت برای تامین نیاز مشتریان داخلی خارجی افزایش خواهد یافت.

محمد صادق مروارید گفت: در حال حاضر نیز با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در پایان امسال، پروژه تکمیل و وارد مرحله تست سرد شود و هماهنگی‌های مورد نیاز برای تست گرم نیز در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید




در طرح توسعه کارخانه خمیرمایه رضوی، اولین بار در کشور است که برای طراحی دستگاهی نظیر فرمانتور که تاکنون دانش آن در اختیار کشور‌های اروپایی بود، از تخصص کارشناسان داخلی بهره گرفته می‌شود، ضمن این‌که تمامی مراحل فعال‌سازی خطوط اعم از طراحی، ساخت و نظارت بر نصب و اجرا، توسط متخصصان و تکنسین‌های داخل کشور صورت گرفته است.

اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم

او گفت: با توجه به ماهیت تجهیزات، تکنولوژی بالا و دستگاه‌های نصب شده، با اجرای این طرح برای حداقل ۱۰ نفر به طور مستقیم در داخل شرکت اشتغال ایجاد خواهد شد.

همچنین با در نظر گرفتن مشاغل مرتبط با این صنعت اعم از تامین کنندگان مواد اولیه، حمل و نقل محصول و افراد مرتبط با توزیع و مصرف آن در سراسر کشور، زمینه اشتغال بیشتری به طور غیر مستقیم فراهم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.