رئیس شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی گفت: به زودی کمیته‌ای اجرایی و دانشگاهی برای پیوست نویسی فرهنگی تشکیل می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی استفاده بهینه از برنامه‌ها و اقدامات را در گروی نگاه کارشناسی بر مسائل دانست و گفت: اقدامات باید غیرسلیقه‌ای و مبتنی بر دانش باشد.

به گفته آیت الله دری نجف آبادی به زودی کمیته‌ای اجرایی و دانشگاهی برای اجرای ساز و کار پیوست نویسی فرهنگی برای برنامه‌های درون استانی تعیین و کار خود را آغاز می‌کند.

بنیانیان از مدیران اسبق فرهنگی کشور و عضو اندیشکده فرهنگ سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت میهمان ویژه این جلسه بود و مطالبی به شرح زیر عنوان کرد.

هر اقدام و برنامه‌های ولو در حوزه اقتصادی نیازمند پیوست فرهنگی است تا برنامه را در مسیر رضایتمندی و دینداری مردم هدایت کند.

فرهنگ مورد تاکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و همه تلاش دشمن و مزدوران پیدا و پنهانش خدشه دار کردن حکومت دینی است که با لحاظ پیوست فرهنگی و اجتماعی این نقیصه تا حدود زیادی قابل جبران است.

حوزه فرهنگی با سلیقه‌ها روبروست در حالیکه باید بنیان علمی و کارشناسی داشته باشد و هر طرحی اعم از پروژه فنی، اقتصادی، اجتماعی و... در ذات خود با فرهنگ جامعه تعامل دارد که باید آن را شناخت و با لحاظ بخش فرهنگی طرح را اجرا کرد.

اصلاح جامعه خدمت متواضعانه در هر لباسی بر پایه علم است و روح استبداد زدگی در فرهنگ مدیریت یکی از موانع تحقق این اصل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
کسانی میخوان برای استان مرکزی پیوست فرهنگی بنویسند که از فرهنگ مردم اراک و استان هیچی نمیدونن .