حجت الاسلام حسینی پور گفت: گردشگران خارجی در بازدید از بیت تاریخی امام خمینی (ره) در خمین شگفت زده می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک - حجت الاسلام حسینی پور امام جمعه خمین در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: گردشگران خارجی در بازدید از بیت تاریخی امام خیمنی (ره) در خمین از سادگی محل تولد بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران شگفت زده می‌شوند.

حجت الاسلام حسینی پور ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) و ایام الله دهه فجر تداوم انقلاب اسلامی را وابسته به گرامیداشت این مناسبت‌های مهم دانست و دهه فجر را فرصت خوبی برای انعکاس دستاورد‌های نظام و پیشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد.

در ادامه نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: مردم ایران بر خلاف اعتراضات و مطالباتی که دارند به آرمان‌های نظام اسلامی پایبند هستند و جلوه‌های هنری بهترین ظرفیت برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی نظیر انسجام ملی است.

نظری مخاطبان اصلی برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر را نوجوانان و جوانان دانست و عنوان کرد تاکنون از ظرفیت بیت تاریخی امام (ره) در خمین به طور کامل استفاده نشده است.

او بیت تاریخی امام خمینی با بیان اینکه این مکان تاریخی یکی از هفت اقلیمی است که بنیانگذار انقلاب اسلامی در آن سکونت داشته است و این ظرفیت بزرگ را فرصتی برای تحقق اهداف انقلاب بیان کرد.

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خمین با دستور کار گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز میلاد دو نور در دفتر امام جمعه خمین برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.