آیت الله دری نجف آبادی؛

قدرت دفاعی، امنیتی ایران در دنیا بی نظیر است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: قدرت دفاعی، امنیتی، هوایی، دریایی، زمینی و راداری ایران در دنیا بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری  و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جلسه شورای اداری شهرستان خمین گفت: قدرت دفاعی، امنیتی، هوایی، دریایی، زمینی و راداری ایران در دنیا بی نظیر است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: در طول تاریخ ایران، قدرت نظامی و دفاعی و اطلاعاتی کشور مانند امروز نبوده است.

او با اشاره به ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس اضافه کرد: شهدا دانش آموخته مکتب امام خمینی (ره) هستند و امام راحل درس مجاهدت، شجاعت، دفاع و عزت دادند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: بسیجیان و رزمندگان که دانشکده دفاعی نرفته بودند و تجربه جنگ نداشتند با دست خالی در مقابل دشمنان ایستادند و ۱۹ هزار نفر را به اسارت گرفتند.

او اسلام را دانشگاه آزاد اندیشی، آزادگی، شجاعت و اهل بیت (ع) دانست و گفت: نظام اسلامی بر خلاف اسلام جنایتکار غربی اهداف بزرگی مانند زمینه سازی حکومت امام زمان را دارد.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر بهره مندی از فرصت‌ها و فرصت سازی و استفاده از توان داخل گفت: کشور چین با استفاده از منابع و فرصت‌های داخلی خود توانست به بزرگترین قدرت اقتصادی تبدیل شود.

به مناسبت هفته دفاع مقدس جلسه شورای اداری شهرستان خمین با حضور آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و اعضای شورای اداری شهرستان خمین در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام خمینی (ره) در خمین برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.