رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: در زمینه مردم محوری اعیاد مذهبی باید اطلاع رسانی و فضاسازی شود.

حجت‌الاسلام هادی خلیلی روز شنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت ۱۲ فروردین و نیمه شعبان در این مورد توضیحاتی به شرح زیر عنوان کرد.

رویکرد برگزاری اعیاد مذهبی مردم محور است که نیاز است در این راستا اطلاع رسانی و فضاسازی مناسب از سوی دستگاه‌های متولی صورت گیرد.

راه اندازی پویش‌های مختلف در برنامه‌های انقلاب اسلامی، انجام تبلیغات گسترده برای تشویق مردم با هدف حضور در برنامه ها، اجرای گروه سرود در مساجد، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری میز خدمت و برپایی ایستگاه‌های صلوات از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

برگزاری جشن  ۱۲ فروردین در پیاده راه امیر کبیر و پیاده‌روی خانوادگی ۱۲ فروردین روز جمهوری هم از مهمترین برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان (عج) و ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی است.

تزئینات و فضاسازی شهری، نصب بنر و پرچم از جمله برنامه‌هایی است که باید به صورت استانی و یکپارچه برگزار شود و همچنین درج فرمایشات رهبری مرتبط با موضوع ۱۲ فروردین سربرگ نامه‌های اداری دستگاه‌های اجرایی باشد.

جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب محور برنامه‌های مذهبی و فرهنگی این استان به خصوص اعیاد شعبانیه و گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.