آقای امیرحسن کاکایی می گوید: هم اکنون راهبردی که در صنعت خودرو حاکم است اولویت تیراژ همراه با کیفیت است، در حالی که باید برعکس شود یعنی کیفیت باید همراه با تیراژ شود. باید اختیارات به مسئولان داده شود تا بر اساس کیفیت تصمیم گیری کنند. نظام تنظیم گری باید مبتنی بر تنظیم بازار باشد تا بازار با این روند به روال عادی باز گردد.
رحمانی مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به استانداردهای 85 گانه خودرو خبر از پایان تولید پژو 405 و سمند در سال آتی می دهد.
دو روز پیش رئیس جمهور به صورت سرزده به یکی از شرکت های خودروسازی رفت و در این بازدید از حذف انحصار در توزیع (قرعه کشی) و همچنین رفع کمبود قطعات برای تکمیل خودروهای ناقص سخن گفت.
اصلا چرا دولت در خصوص تعیین تکلیف خودروسازان و نحوه ی تدوین راهبرد تامین خودروی مردم از خود مردم نظرسنجی نمیکنه!