عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: کیفیت خودرو نتیجه همکاری بین ۵۰ صنایع مختلف از جمله قطعه ساز، مجموعه ساز، خودروساز و در نهایت شرکت‌های خدمات پس از فروش است.

آقای امیرحسن کاکایی می گوید: هم اکنون راهبردی که در صنعت خودرو حاکم است اولویت تیراژ همراه با کیفیت است، در حالی که باید برعکس شود یعنی کیفیت باید همراه با تیراژ شود.  باید اختیارات به مسئولان داده شود تا بر اساس کیفیت تصمیم گیری کنند. نظام تنظیم گری باید مبتنی بر تنظیم بازار باشد تا بازار با این روند به روال عادی باز گردد.

رحمانی مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به استانداردهای 85 گانه خودرو خبر از پایان تولید پژو 405 و سمند در سال آتی می دهد. 

دو روز پیش رئیس جمهور به صورت سرزده به یکی از شرکت های خودروسازی رفت و در این بازدید از حذف انحصار در توزیع (قرعه کشی) و همچنین رفع کمبود قطعات برای تکمیل خودروهای ناقص سخن گفت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
با این سیستم مدیریت و مدیران فاسد همه صنایع هم پیشرفت کنند وضعیت این خودرو سازان همین هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
تنها نسخه ی درمان این بیماری مزمن و فراگیر ، واردات بدون قید و شرط خودروست.
اصلا چرا دولت در خصوص تعیین تکلیف خودروسازان و نحوه ی تدوین راهبرد تامین خودروی مردم از خود مردم نظرسنجی نمیکنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
ﻭاﺭﺩاﺕ ﻛﻪ ﻣﺸﻜﻠﻲ ﺭﻭ ﺣﻞ ﻧﻤﻴﻜﻨﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺻﺤﻴﺢ ﺗﻮﻟﻴﺪ و ﻭاﺭﺩاﺕ ﺩﺭ ﻛﻨﺎﺭ ﻫﻢ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺗﺮﻩ ﻛﻪ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ اﻳﻨﻂﻮﺭ ﻧﻴﺴﺖ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
کیفیت خودرو به قطعاتشه
آخرین اخبار